- Nem az extremitás, hanem a hétköznapok kegyetlensége érdekel – Hajdú D. András fotóriporterrel BACSKAI SÁNDOR beszélget
- SURÁNYI MIHÁLY: Látva lássanak – Képek és pixelek, Nemzeti Szalon 2016
- SURÁNYI MIHÁLY: Szavak a 34. Sajtófotó kiállítás kapcsán
- SOMOSI RITA: Irányított csoportosulások – A személyesség határai és a mesterséges közösségek jelensége Vékony Dorottya munkáiban
- TÍMÁR PÉTER: Messziről jött emberek – Korea múltja, jelene és jövője
- GELLÉR JUDIT: Meglátni a nem láthatót – A Łódź Fotofestiwal 2016 két kiállításáról
- SOMOSI RITA: Nyomhagyás – A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem Fotográfia szakos végzős hallgatói
- PFISZTNER GÁBOR: Mi van itt? – Fotó és kortárs művészet 2. rész és Politika, természetesen?
- PFISZTNER GÁBOR: Thomas Struth Nature & Politics című kiállítása a berlini Martin Gropius Bauban
- ANNE KOTZAN: Találkozások a fotográfiával – Arles 2016
- SZEGŐ GYÖRGY: Városportrék – Zoom! Építészet- és városképek
- SÜMEGI GYÖRGY: Anders Engman fényképe a rejtélyes rajzolóról
- JALSOVSZKY KATALIN: A történeti fotográfiák hitelességének védelmében – A magyarországi holokauszt-fotográfiák archiválásának és publikálásának problémái, 2. Rész
- FEJÉR ZOLTÁN: A csodálatos(an sikeres) Plaubel Makina
- MONTVAI ATTILA: Hány megapixeles volt Michelangelo kalapácsa – avagy alkotói eszköz-e a fotótechnológia? 2. Rész
- TÍMÁR PÉTER: Könyvespolc 2016/3
- E számunk szerzői 2016/3
- Summary 2016/3